mgr Anna Glanz – oligofrenopedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, seminarzystka prof. E. Gruszczyk – Kolczyńskiej. Ukończyła studia podyplomowe na UW z zakresu wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z problemami dyslektycznymi i mającymi trudności w nauce matematyki. Specjalizuje się w diagnozowaniu specyficznych trudności w nauce. Prowadzi warsztaty dla uczniów i rodziców.
mgr Jolanta Głowacka – pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Wydziału Pedagogiki, Polonistyki i Podyplomowego Studium Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim. Od wielu lat zajmuje się diagnozą i terapią dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorka rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji pomocy do pracy z dziećmi.
mgr Justyna Rosińska – absolwentka Studium Wychowania Przedszkolnego, magister pedagogiki, absolwentka Wydziału Rewalidacji i Resocjalizacji Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie w zakresie pedagogiki terapeutycznej. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie socjoterapii i profilaktyki uzależnień oraz studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oświatą. Wiele lat pracowała jako socjoterapeuta i pedagog w szkole przy oddziale psychiatrycznym dla dzieci i młodzieży.
mgr Amelia Pieńkos – pedagog specjalny
"Wsparcie, które prowadzi do rozwoju"
00-019 Warszawa
ul. Złota 9 lokal 3