mgr Kinga Hamada – pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in.: Ocena kliniczna i praktyki terapeutyczne praksji; Diagnoza i terapia integracji sensorycznej osób z autyzmem; Ocena i usprawnianie funkcji wzrokowych; Diagnoza i terapia wzroku dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi; Terapia ręki. Na terenie poradni zajmuje się diagnozą i terapią dzieci oraz prowadzi warsztaty dla nauczycieli, rodziców i dzieci.
mgr Monika Puchalska - pedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku mgr nauk o rodzinie. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe: Edukacja początkowa i Terapia Pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii integracji sensorycznej zdobyła na studiach podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Certyfikowany terapeuta terapii ręki. Ukończyła kursy i szkolenia, m.in.: metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sheborne; Diagnoza różnicowa zaburzeń dzieci ze spektrum autyzmu; Obserwacja SI w zakresie fizjoterapeutycznym; Terapia NeuroTaktylna (poziom 1); Integracja Odruchów dynamicznych i posturalnych (poziom 1). Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
mgr Małgorzata Traczuk – pedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej na Uniwersytecie w Białymstoku oraz wiele form doskonalenia zawodowego pomocnych w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi diagnozę i terapię dzieci wykazujących zaburzenia w zakresie integracji sensorycznej.
"Wsparcie, które prowadzi do rozwoju"
00-019 Warszawa
ul. Złota 9 lokal 3