Pedagodzy
mgr Anna Glanz – oligofrenopedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, seminarzystka prof. E. Gruszczyk – Kolczyńskiej. Ukończyła studia podyplomowe na UW z zakresu wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z problemami dyslektycznymi i mającymi trudności w nauce matematyki. Specjalizuje się w diagnozowaniu specyficznych trudności w nauce. Prowadzi warsztaty dla uczniów i rodziców.
mgr Jolanta Głowacka – pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Wydziału Pedagogiki, Polonistyki i Podyplomowego Studium Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim. Od wielu lat zajmuje się diagnozą i terapią dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorka rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji pomocy do pracy z dziećmi.
mgr Magdalena Sztucka - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Akademii Humanistycznej w Pułtusku oraz Uczelni Korczaka w Warszawie, nauczyciel przedszkolny, wczesnoszkolny, specjalista w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej. Wieloletni praktyk w pracy z uczniami z niepełnosprawnością oraz z trudnościami w nauce czytania i pisania.
mgr Magdalena Wilkowska - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalizacja terapia pedagogiczna, nauczanie plastyki oraz nauczanie zintegrowane. Ukończyła liczne formy doskonalenia zawodowego. Specjalizuje się w diagnozie oraz terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży z trudnościami w uczeniu się. Ponadto prowadzi warsztaty dla uczniów na temat efektywnej nauki. Posiada doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi, młodzieżą, a także ich rodzicami. Należy do Polskiego Towarzystwa Dysleksji.