KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Pedagodzy

mgr Anna Glanz – oligofrenopedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, seminarzystka prof. E. Gruszczyk – Kolczyńskiej. Ukończyła studia podyplomowe na UW z zakresu wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z problemami dyslektycznymi i mającymi trudności w nauce matematyki. Specjalizuje się w diagnozowaniu specyficznych trudności w nauce. Prowadzi warsztaty dla uczniów i rodziców.

mgr Jolanta Głowacka – pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Wydziału Pedagogiki, Polonistyki i Podyplomowego Studium Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim. Od wielu lat zajmuje się diagnozą i terapią dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorka rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji pomocy do pracy z dziećmi.

mgr Magdalena Wilkowska - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalizacja terapia pedagogiczna, nauczanie plastyki oraz nauczanie zintegrowane. Ukończyła liczne formy doskonalenia zawodowego. Specjalizuje się w diagnozie oraz terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży z trudnościami w uczeniu się. Ponadto prowadzi warsztaty dla uczniów na temat efektywnej nauki. Posiada doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi, młodzieżą, a także ich rodzicami. Należy do Polskiego Towarzystwa Dysleksji.

mgr Marta Zawadzka – pedagog – specjalista terapii pedagogicznej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Zajmuje się diagnozą oraz terapią dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Członek Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Ukończyła Studium Socjoterapii i Edukacji Twórczej, różne warsztaty i szkolenia pomocne w pracy z dziećmi z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej oraz przejawiającymi zachowania trudne. Realizator programu „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” – część I. Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały… Aktualnie przebywa na urlopie.